Amb la primavera i el nou llibre de Tilda al mercat ja he començat a veure aquestes petites abelles en alguns dels vostres blocs. M'han agradat i ja estan guarnint algunes de les meves plantes.
La taronja és la meva, la de flors de la meva filla. Hi hem fet els ulls però a hores d'ara ella ja ha acabat fent-li una bocassa somrient, jajaja. Però al final, és la seva manera de personalitzar tot allò que fem, i m'agrada perquè així alimentem la seva creativitat, i això és bo.



M'encanten!
ResponEliminaSón super alegres i devertides.
Una abraçada primaveral
Molt. Xules, Helena.... Fan divertit el jardi...bona idea.
ResponEliminaPetons
Conxi
Tu com sempre no pares de crear, segueix així amb la Xènia al teu costat...
ResponEliminaSón una preciositat!!!
Petons
Jo també tinc ganes de fer-les! Són tan xules!!!! M'agrada molt com t'han quedat!!!
ResponEliminaSón monísimes Helena. Jo tambè les tinc pendents. M'agraden molt els botons.
ResponEliminaUna abraçada.
Qué divertides, de cara a l'estiu trobo que van molt bé.
ResponEliminaNo havia passat per al teu blog però m'hi quedo.
Bon dia,
Susana
Que divertides son!!!!
ResponEliminaMolt primaverals.
Las ideas de Tilda son fantásticas, que lindo que tu hija comparta contigo esta pasión!
ResponEliminaUn beso