Pàgines

dissabte, 17 de març del 2012

Abelles Tilda

Amb la primavera i el nou llibre de Tilda al mercat ja he començat a veure aquestes petites abelles en alguns dels vostres blocs. M'han agradat i ja estan guarnint algunes de les meves plantes. 
La taronja és la meva, la de flors de la meva filla. Hi hem fet els ulls però a hores d'ara ella ja ha acabat fent-li una bocassa somrient, jajaja. Però al final, és la seva manera de personalitzar tot allò que fem, i m'agrada perquè així alimentem la seva creativitat, i això és bo.



8 comentaris:

  1. M'encanten!
    Són super alegres i devertides.
    Una abraçada primaveral

    ResponElimina
  2. Molt. Xules, Helena.... Fan divertit el jardi...bona idea.
    Petons

    Conxi

    ResponElimina
  3. Tu com sempre no pares de crear, segueix així amb la Xènia al teu costat...
    Són una preciositat!!!
    Petons

    ResponElimina
  4. Jo també tinc ganes de fer-les! Són tan xules!!!! M'agrada molt com t'han quedat!!!

    ResponElimina
  5. Són monísimes Helena. Jo tambè les tinc pendents. M'agraden molt els botons.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Qué divertides, de cara a l'estiu trobo que van molt bé.
    No havia passat per al teu blog però m'hi quedo.
    Bon dia,
    Susana

    ResponElimina
  7. Que divertides son!!!!
    Molt primaverals.

    ResponElimina
  8. Las ideas de Tilda son fantásticas, que lindo que tu hija comparta contigo esta pasión!
    Un beso

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.