He estat buscant com reutilitzar cintes de casset velles. Per internet hi ha moltes opcions de manualitats, que us aniré posant de mica en mica quan vagi provant.
Avui un parell de coses que m'agraden especialment:
- Una làmpara amb cassets, feta amb una base de cartró pluma i escollint cassets transparents i caixes transparents. Cal primer de tot netejar-los d'etiquetes i després amb una cola per a plàstics durs, un mitja horeta.... i llestos! Us la poso encesa i apagada perquè en veieu l'efecte. Trobo que queda molt bé en habitacions de joves o despatxos o sales al costat d'aparells moderns....
- L'altra foto és amb dues cosetes de collita pròpia: un pot per a posar bolis i una caixa. Només he fet servir caixes de casset i hi he substituit les caràtules originals per fotos que m'agradaven extretes de revistes. El pot també té una base de cartró pluma, però la caixa té com a base una caixa de casset. A la tapa hi he enganxat un tall de cinta per poder obrir-la més còmodament.
Bé, a veure si us agrada i us dóna idees per si en teniu per casa de cassets...




Quina bona pensada la de reutilitzar les cintes de cassets, m'ha agradat molt, encesa es impresionant!!!
ResponEliminaUna abraçada,
Super original!!! ideal para adolecsentes!
ResponEliminaEts la reina del reciclatge!!!! M'encanta la idea!!!!
ResponEliminaQuines idees més bones que ens dones! Ptns
ResponEliminaquina pasada Helena!!!: M encantaaa!!. T'han quedat genial!!. Quina bona idea !!.
ResponEliminaSuper chulas!!.
Una abraçda
Carai! No se m'hauria acudit mai!
ResponEliminaQuina bona pensada, i a més s'està reciclant!
Fins aviat