No havia provat mai brodar en vermell i els dibuixos que ens va proposar la Marian al seu bloc em varen encantar , no us perdeu el link, i m'hi vaig posar de seguida amb material que ja tenia per casa, trobo aquestes nines entranyables. Ara hauré de pensar amb què la combino i què en faig...
Aquests dies amb la grip em costa una mica pensar, a veure si a finsals de setmana m'hi poso...

Helena , una prova d'alló mes perfette!!!. Enhorabona.
ResponEliminaUna abraçada!!
Molt maca la nina. Una abraçada.
ResponEliminaQuins dibuixos tan bonics! I la teva primera ha quedat genial... Per cert, m' encanta el canvi de look que li has fet al teu blog!
ResponEliminaT'ha quedat preciós !!!
ResponEliminaAquestes nines son monísimes !!
No coneixia el teu blog, m'agrada molt, així que em quedo :)
Un petonet !!
Qué diseño más encantador, te ha salido perfecto!!
ResponEliminaBesos
Son uns dibuixos ben macos!!!
ResponEliminaI aquest t'ha quedat genial!!
Oi que es fàcil? A mi m'enganxen molt pq vas avançant i no et dones compte....
Un petonet.
T'ha quedat superbé!!!! Una nineta molt maca!!!
ResponEliminaPetonets,
Pilarín
Hola Helena
ResponEliminaEs muy tierno y muy bonito tu bordado. Me encantó la caja de pañuelos de la entrada anterior, el diseño y el detalle de la cinta son preciosos.
Espero que te recuperes pronto de la gripe.
Besos y buen fin de semana,
Sandra
Doncs per ser la primera....t'ha quedat ben maca!!!
ResponEliminaHola Helena! No sé què tal et semblen els premis que corren pel blogger...per si de cas t'informo que en tens 3 al meu blog! Fins aviat!
ResponElimina