Pàgines

dilluns, 2 de gener del 2012

Per als dies de fred

Amb aquest treball he recuperat un parell de mantes i peces de llana que serviran per a abrigar a dues dones una mica fredoliques al sofà ;-). Un dels ponxos de color verd, més suau i amb una aplicació de papallona. L'altre negre amb unes flors de yo-yo en vermell i blanc perquè destaquin. Treballets just per a fer servir a l'hivern...




4 comentaris:

  1. Uns detalls supermacos!!!! Molt ben pensat!!!

    Pilarín

    ResponElimina
  2. Amb aquestes mantes ponxo, estareu molt calantonetes estirades al sofà!!!
    M'agrada la manera que tens de reutilitzar les coses que queden oblidades en el fons de l'armari.
    Petons

    ResponElimina
  3. M'agraden molt les flors fetes amb els yoyos.
    Molt bon any.
    Petonets

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.