Aquest dies de festa hem canviat la plastilina pel fimo i hem fet botons infantils. El tema? Els caramels! Ens han quedat uns botons molt divertits que per ara serveixen per jugar, i en qualsevol moment en els posarem en alguna labor infantil on hi quedin bé.
Ha estat prou divertit fer-ho, tot i ser un material amb el qual no estic massa familiaritzada. Però veig que pot ser una solució per fer botons especials que a vegades no trobes al mercat.


Què maca que està la Xènia amb els botonets!!! Són molt macos!!
ResponEliminaQuines artistes que esteu fetes!!!
Petonets,
Pilarín
Quanta creativitat! M'agrada molt el teu bloc. Així que...em quedo!
ResponEliminaPer cert, quins botons més macos us han quedat!
petonets!
Esteu fetes unes artistes !!!
ResponEliminaSón molt macos i molt dicertits.
Petons
M'encanten, m'encanten i m'encanten!!!!!
ResponEliminaT'han quedat de professional total!!!
Saps que mai he fet res amb fimo???
Sempre m'ho miro quan vaig al super (aqui fan tantes manualitats que als supers tenen de tot....)es facil??
Petons i bones festes si no ens veiem.
Te han quedado unos botones maravillosos.
ResponEliminaBesitos
És una idea genial!!!!
ResponEliminaPots fer els botons al teu gust!
Una abraçada,
Assumpció
La Xénia es una monada, i no cal dir que els butons son genials...
ResponEliminaUna abrçada
Hola guapa,
ResponEliminamolt xulos el botons, con diu la Pepa
mai no he treballat amb fimo, es gaire dicicil?el resultat es espectaculat.
La Xenia molt gran y molt maca.
Petonets.
Rosa
Helena,
ResponEliminaMe gusta mucho tu entrada. La Xenia es una donete. Molts simpatics els butons de fimo.
Petonets.
Olga