Pàgines

dilluns, 3 d’octubre del 2011

Ratetes

Ja fa temps que he anat veient aquest model de rateta pels vostres blocs, amb algun tutorial i alguns patrons. Doncs amb una estoneta n'he fet un parell. 
Pel que veig serveixen per posar les dentetes dels nens/es quan les han de posar a sota el coixí i que una rateta els porti un regal. A casa no hi havia aquest costum amb ratetes sino amb angelets... hauré de buscar una versió angelet per fer-li a la Xènia . Però la veritat és que són mones i divertides de fer.



5 comentaris:

  1. Que cuques t'han quedat!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. M'encanten aquestes ratetes! M'has donat una idea genial, a la meva filla està a punt de caure-li una dent, segur que li encantaria

    ResponElimina
  3. m'agraden molts les ratetes... presumides... com no.
    tonets

    ResponElimina
  4. son precioses aquestes ratetes!!! mencanten els colors i les teles!!!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.