Pàgines

dimecres, 17 d’agost del 2011

Braçalets amb cremalleres

En una estoneta a la tarda i unes quantes cremalleres m'he entretingut a fer aquests braçalets, es poden fer cosint o amb cola, són fàcils i trobo que força originals. I és que a l'estiu es tenen més ganes de fer cosetes senzilles i ràpides, no?


4 comentaris:

  1. son precioses!!!! sencilles????jo les trobo super complicades de fer!!!!!!

    ResponElimina
  2. Són preciosos i super divertits !!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Que idea tan bonita Helena, me gusta muuucho.
    Besos, Lorena

    ResponElimina
  4. Son muy bonitas y originales!!!seguro que ahora en verano lucen un montón!!!Besos

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.