son precioses!!!! sencilles????jo les trobo super complicades de fer!!!!!!
Són preciosos i super divertits !!!Una abraçada
Que idea tan bonita Helena, me gusta muuucho.Besos, Lorena
Son muy bonitas y originales!!!seguro que ahora en verano lucen un montón!!!Besos
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
son precioses!!!! sencilles????jo les trobo super complicades de fer!!!!!!
ResponEliminaSón preciosos i super divertits !!!
ResponEliminaUna abraçada
Que idea tan bonita Helena, me gusta muuucho.
ResponEliminaBesos, Lorena
Son muy bonitas y originales!!!seguro que ahora en verano lucen un montón!!!Besos
ResponElimina