Pàgines

dijous, 2 de juny del 2011

La tortugueta per a posar agulles

Amb el patró i el tutorial que m'ha passat la Pilar de l'Armentera, fer aquesta tortuga ha sigut fàcil i divertit. Gràcies Pilar per l'ajuda.... us animo a seguir el seu bloc i demanar-li el tutorial, té idees fantàstiques!

5 comentaris:

  1. T'ha quedat superbé, la tortugueta!!!! És molt maca!!! Quines manetes, noia!!!

    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Pués si, es una monada, una tortuguita súper bonita y elegante!!!
    gracias por enviarme la foto.
    Nos vemos pronto en Verges.
    Petons

    ResponElimina
  3. hola maca!!! he descobert el teu gracies al intercanvi de penjolls q has fet amb la nuri....mencanta el que fas!!!! et segueixo!!!
    Sandra
    http://mayninetes.blogspot.com

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.