Pàgines

dilluns, 2 de maig del 2011

Regal d'aniversari

Avui m'ha arribat un regal d'aniversari que no m'esperava, del meu pare i la Loli, però sobretot d'ella que m'ha fet aquesta bufanda de ganxet just per portar en dies com aquests de primavera. És preciosa i m'encantarà portar-la... sobretot perquè té un valor immaterial incalculable. 
Moltíssimes gràcies Loli...

1 comentari:

  1. Quins colors més macos, és una preciossitat.
    I si és o ha sigut el teu aniversari,
    moltes felicitats!!!
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.