Pàgines

dissabte, 23 d’abril del 2011

Bon Sant Jordi a tots!

Ahir al vespre no hagués anat a dormir tranquila sense començar a fer alguna cosa per Sant Jordi, semblava com si faltés alguna cosa... I em vaig posar a fer aquestes roses, amb patrons de Tilda, que he acabat aquest matí. 
Tot i que ja tenen destinatària, la versió virtual és per a tots vosaltres, per desitjar-vos una feliç diada de Sant Jordi, que la disfruteu molt, malgrat la pluja.




3 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.