Ahir al vespre no hagués anat a dormir tranquila sense començar a fer alguna cosa per Sant Jordi, semblava com si faltés alguna cosa... I em vaig posar a fer aquestes roses, amb patrons de Tilda, que he acabat aquest matí.
Tot i que ja tenen destinatària, la versió virtual és per a tots vosaltres, per desitjar-vos una feliç diada de Sant Jordi, que la disfruteu molt, malgrat la pluja.



Realment semblan de veritat, t'han quedat perfectes.
ResponEliminaFelicitats!!!
Fantàstiques !!!
ResponEliminaMolt maques!!!!! Ets una artista
ResponElimina