Amb el canvi de temporada venen ganes de renovar vestuari i tenia algunes samarretes llises per adornar. Aquí en teniu dues, una és una aplicació de la Kitty feta amb fiselina i un repunt a màquina al voltant. L'altra són dues flors fetes amb una aplicació inversa, és a dir, es posa la roba a la part del darrera de la samarreta, es fa un repunt amb la forma de flor i un cop fet es talla la samarreta per deixar que es vegi la roba de sota. Perquè no es desfili, he tallat la roba de cotó amb tisores en zig-zag.
Les aplicacions d'aquest tipus són relativament fàcils de fer, permeten poder utilitzar retalls petits de roba que a vegades sobren de treballs més grans i, amb una mica d'imaginació, fan miracles al vestuari ....

Hola Helena, no sé com t'ho fas per fer tantes coses, tan quedat precióses.
ResponEliminaPetons