Pàgines

dijous, 17 de febrer del 2011

Aquesta setmana va de coses d'hivern

Avui us poso un conjunt de bufanda i dos models de gorros que em va regalar l'Anna. Estan fets de ganxet, i la flor és el tret característic de les seves obres ;-).
És molt pràctic i aquest color lliga amb moltes coses.
Gràcies Anna....

2 comentaris:

  1. Ah!!!!!!!!!!!!!!!!! que lindo conjunto, tejes muy lindo, un abrazo amiga mía :D que alegría saber que te hice sacar a la niña que se quedó contigo mientras tú crecías...

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.